شرح وظایف مصوب معاونت اداری – مالی
- همکاری با رییس دانشکده دراجرای هرچه بهتر وظایف مربوطه به واحدهای زیرمجموعه
- رسیدگی به هدفهای اجرایی دانشکده و چگونگی گردش کارها و روشهای کار در واحدهای مختلف
- ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهارنظر درخصوص رفع مشکلات موجود
- نظارت برانجام وظایف سریع و صحیح و به موقع کارکنان مالی اداری و تدارکاتی و خدماتی دانشکده باتوجه به حجم و میزان حساسیت و سایر عوامل کارآنها
- نظارت بر انجام اموراستخدامی و تامین نیاز نیروهای انسانی دانشکده درچهارچوب ضوابط و مقررات مورد عمل
- نظارت بر تدارکات و تامین به موقع لوازم ، وسایل وتجهیزات گروه های مختلف دانشکده
- نظارت بر انجام کلیه امور خدمات عمومی ، فنی ، تاسیسات و تعمیراتی ، تزئینی و بهداشتی محیط دانشکده
- شرکت در شوراها و جلسات مربوط جهت اظهار نظر در مورد مسایل مختلف اداری و مالی به منظور هماهنگی امور مذکور با دیگر فعالیتهای دانشکده
معاون اداری- مالی:
آقای دکتر بهنام نجفی
تماس: ۴۴۶۰۶۱۸۱ داخلی: 313 ایمیل: |
|
کارشناسان IT |
|
|
خانم مهدیه اصحابی نیا |
خانم ژاله علیمرادی |
آقای سعید حیدری |
سمت: مسئول IT |
سمت: کارشناس IT |
سمت: کارشناس IT |
ایمیل: ashabinya.m@iums.ac.ir |
ایمیل: |
ایمیل: heidari.s۴۹@iums.ac.ir |
داخلی: 338 |
داخلی: |
داخلی: 318 |